viernes, 10 de febrero de 2012

Love is in the air... Satured Canary Digi-Canary Love

Satured Canary-Canary Love ♥

Me parece casi imposible que después de varios meses por fin puedo publicar un trabajo.
He sentido en ocasiones unos deseos tan fuertes de abandonar todo, de poner un "sale" y vender hasta la ultima hoja de papel y el ultimo copic... Me frustro cuando el tiempo se me hace nada, cuando no tengo tiempo ni siquiera de colorear un stamp. En ocasiones parece que todo atenta contra mi... he tratado desde el día de ayer de publicar esta tarjeta, sino es el mouse "connection lost" es la foto que no logro ponerle el watermark, Emma que ladra, el teléfono que suena, el día que no me rinde, que se yo. Finalmente creo que lo he logrado. 

Satured Canary OMG!!! me encantan las imagenes son preciosas y en esta ocasión me anoto en el Challenge No.10 "Red, pink and white"

Este mes solo se respira amor y más amor. Que bonito sentimiento y que dichosos somos al tener la oportunidad de poder dar y recibir amor...

Esta tarjeta la hice con muchísimo amor y es que es para mi mami, esa persona tan especial en mi vida... bueno es que así somos todas las madres, especiales, damos todo por nuestros hijos sin importar nada.  Gracias mamita linda!!

Tome un "business card holder" o porta tarjetas  le añadí papel rojo y lo puse junto a la tarjeta, así ella puede tenerla expuesta y a la vez tener las tarjetas de presentación a mano. Una forma diferente de tenerlas sobre el escritorio.
Espero les guste!!

Con esta tarjeta estoy participando en:









Detalle del cabello... una hojita de seda que corte de una cinta y la flor?  de una pulsera -LOL





Bendiciones,



26 comentarios:

  1. Wow! Absolutely stunning! What a fabulous card. I love it!!! Hugs, Jayne x

    ResponderEliminar
  2. ¡Que ganas tenia de ver un trabajo tuyo!!!
    La espera ha merecido la pena.
    Besitos.

    ResponderEliminar
  3. WOW! This is gorgeous, what a lovely idea. I love it. Thank you for joining us at Divas by Design this week.
    Sarah-Jane xx

    ResponderEliminar
  4. Great project, thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won or made our Top3. Happy New Year!

    Jo and Tigerlover.
    (have corrected link for you)

    ResponderEliminar
  5. This is stunning! Love all your little details you have added. hugs Shelley

    http://shelley-artfulachievements.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. Felicidades mamita! Que carta tan bella!! Increible los colores, me encata!

    ResponderEliminar
  7. What a lovely valentine! Thanks for joining us at Party Time Tuesdays!

    ResponderEliminar
  8. omgosh!!! thats is just fabulous!! I love the fold and your colouring is so sweet!!
    thank you for popping in and playing along with us over on the saturated canary challenge blog
    hugs Lou xxx

    ResponderEliminar
  9. oh wow this is stunning and thannsk for joining Craft this week

    ResponderEliminar
  10. Stunning card. Fantastic job with your coloring. Thanks for joining us at Color Me Creative. Love seeing your creation.
    Hugs, Patricia

    ResponderEliminar
  11. Beautiful job!!! I love the layout and image, you did a wonderful job on this and thank you for joining us at Really Reasonable Ribbons challenge this week!
    Hugs,
    Cheryl

    ResponderEliminar
  12. This is so beautiful! Your coloring is spectacular on this beauty
    So glad you could join us at
    Really Reasonable Ribbon

    ResponderEliminar
  13. Una preciosidad, me encanta, enhorabuena. ah y te entiendo perfectamente. Me sumo a tus seguidores. Un abrazo

    ResponderEliminar
  14. Your card is gorgeous. So glad you played along with us at Color Me Creative. I'm a follower of your blog now. Awesome work.

    ResponderEliminar
  15. Spectacular coloring and just love the design of this easel card!

    Shelby

    ResponderEliminar
  16. Gorgeous card!!! Your coloring is stunning and the texture in your card is fabulous! Thanks for joining us at Saturated Canary Challenge.

    xox

    ResponderEliminar
  17. Absolutley fantastic colouring, your card is gorgeous. Hello from the UK and your newest follower.
    Hugs
    Suzie xx

    ResponderEliminar
  18. Gorgeous creation. Thanks for joining us at The Stamping Boutique. Hugs, Julia

    ResponderEliminar
  19. gorgeous card Marissa, very lovely
    thanks for joining our challenge over at the Stamping Boutique
    hugs
    Miranda
    TSB DT

    ResponderEliminar
  20. Beautiful image on your lovely card! So happy you joined us this week at Party Time Tuesdays!

    ResponderEliminar
  21. Wow, this is gorgeous and your coloring is beautiful. Thank you for joining the Divas challenge this week.

    ResponderEliminar
  22. Wow, what a cute project!!!

    Thank you for joining the Saturated Canary Challenge!

    ResponderEliminar
  23. What a beautiful card. Love your image and it's coloured wonderfully. Thanks for joining us at CMC Copic challenge and good luck xx

    ResponderEliminar
  24. This is stunning!!! Thanks so much for sharing it with us at the Joanna Sheen challenge!

    Paula :D x

    http://paulaholifieldcrafts.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  25. Oh this is awesome. I love all the work you put into this. I know I am late getting over to comment. So sorry. Thanks so much for joining us over at Saturated Canary Challenges.
    Hugs:)
    Angela

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...